کاربر گرامی ;
نگاه کلی به شرایط بازگشت کالاما در فروشگاه آدورا یدک شرایطی برای بازگشت کالا فراهم کرده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند با اطمینان کامل خرید خود را ثبت کنند . خریداران می توانند کالاهای خریداری شده را در موارد زیر بازگشت دهند :
۱ . خرابی یا نقص فنی قطعه : اگر قطعه خریداری شده دچار نقص و خرابی باشه تا مهلت ۷ روزه ضمانت مرجوعی کالا امکان ثبت درخواست بازگشت کالا فراهم هست .
۲ . منصرف شدن مشتری از خرید : اگر مشتری عزیز آدورا یدک به هرعلتی از خرید سفارش خود منصرف شد می تواند طبق قوانین بازگشت کالا , سفارش خود را مرجوع کند .
۳ . عدم تطابق کالای خریداری شده با مشخصات کالا در سایت : اگر کالای دریافت شده توسط مشتری با هر مشخصه ای از کالا از جمله , مدل , برند , کد فنی یا مشخصات دیگری تططابق نداشت , تا ۷ روز ضمانت مرجوع کالا فراهم شده است
چه محصولاتی شرایط بازگشت کالا ندارند ؟دسته ای از محصولات در سایت آدورا یدک تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نیستند که عبارتند از :
__ قطعاتی که به علت نصب نادرست توسط تعمیرکار دچار خرابی و آسیب شدن
__ قطعات الکترونیکی و الکتریکی که بسته بندی آن ها باز شده اند
__ لوازم یدکی مصرفی مانند فیلتر هوا , فیلتر کابین که بسته بندی آن ها باز شده اند
فرایند بازگشت کالا در آدورا یدکبرای بازگشت کالا باید مراحل زیر انجام شود :
۱ثبت درخواست : ثبت درخواست بازگشت کالا از طریق 'حساب کاربری / درخواست مرجوعی کالا' یا از طریق تماس با پشتیبانی آدورا یدک
۲بررسی درخواست : درخواست بازگشت کالا توسط کارشناسان آدورا یدک بررسی و اگه شرایط بازگشت کالا فراهم بود , کالا طبق قوانین و هماهنگی کارشناسان به انبار آدورا یدک ارسال خواهد شد .
۳تایید یا رد درخواست : پس از دریافت کالا توسط کارشناسان فنی , در صورتی که قطعه دچار خرابی و آسیب از تولید باشه , درخواست مرجوعی کالا پذیرش و درصورتی که علت خرابی از نحوه نصب نادرست تعمیرکار باشه , درخواست بازگشت کالا توسط کارشناسان رد می شود .
۴بازگشت وجه یا کالا : در صورت تایید کارشناسان برای بازگشت کالا , مبلغ پرداختی طی 24 ساعت کاری به حساب بازگردانده می شود و در صورتی که درخواست بازگشت کالا توسط کارشناسان رد بشود کالا طی 2 روز کاری مجدد برای کاربر ارسال خواهد می شود .
هزینه های بازگشت کالاهزینه های بازگشت کالا در فروشگاه آدورا یدک کلا در دو حالت می باشد
مهماگر قطعه دچار خرابی تایید شده توسط کارشناسان فنی باشه و مشکل از طرف فروشگاه آدورا یدک باشه :
اگه خرابی و آسیب کالای خریداری شده از طرف فروشگاه باشه , هزینه های ارسال و دریافت کالا برعهده فروشگاه خواهد بود
مهماگر مشتری از خرید منصرف شود یا کالای مرجوعی در مقصد دچار خرابی و آسیب باشد و فروشگاه هیچ خطایی انجام نداده باشه :
اگر مشتری عزیز از خرید خود منصرف شد و یا علت خرابی کالا از طرف خریدار یا نصاب قطعه باشه , کلیه هزینه های ارسال و دریافت کالا برعهده مشتری خواهد بود .
هرمحصولی در فروشگاه آدورا یدک , علاوه بر ضمانت مرجوعی کالا , دارای گارانتی با زمان مشخص در صفحه محصول هست که مشتریان عزیز با خیال راحت تری خرید خود را ثبت سفارش کنند .
گارانتی هر محصول بسته به شرکت تامین یا تولید کننده کالا مشخص می شود . ممکن است که بعضی محصولات شامل گارانتی نباشند و فقط صرفا 7 روز ضمانت بازگشت کالا داشته باشند که به این موارد حتما در هنگام خرید توجه کنید .
مهمگارانتی هر محصول در صفحه هر محصول مشخص شده و این گارانتی از زمان دریافت کالا توسط خریدار ثبت و فعال می شود .
مهمامکان بازگشت کالا در زمان اتمام گارانتی محصول توسط فروشگاه وجود ندارد .
مهمگارانتی محصول با توجه به تایید کارشناسان فنی و شرکت تامین یا تولید کننده مورد تایید یا رد خواهد شد . همه مراحل گارانتی محصول دقیقا مانند ضمانت 7 روزه بازگشت کالا می باشد .
نکات پایانیلطفا قبل از ثبت سفارش کالا , حتما جزئیات محصول رو با مشخصات فنی دقیق خودرو بررسی کنید و اگر نیاز به مشاوره فنی داشتید حتما با پشتیبانی فنی آدورا یدک در ارتباط باشید
هدف ما در فروشگاه لوازم یدکی آدورا یدک , ایجاد ارتباطی مفید و کارآمد برای مشتریان عزیز و رفع تمامی نیازهای شما می باشد . پس در هر شرایطی نیاز به پشتیبانی و مشاوره خرید داشتید ما درخدمت هستیم
فروشگاه آنلاین آدورا یدک هرلحظه در کنار شماست ...

